Sunday 12 April 2015

happy RUSAIMI AMIRA :)

assalamualaikum rusaimi amira :)

happy birthday to you...
happy birthday to you...happy birthday to RUSAIMI AMIRA...
happy birthday to you..:)

cair tak sayme aku nyanyi, bukn selalu kau dapt dengar nyanyian merdu ku..
before ni kau dengar dalam bilik je time 1st year..:)

rusaimi, semoga panjang umur, murah rezeki dan selalu menjadi anak yang disenangi oleh ibu bapa..:) aminn
tq sebab jadi kawan aku selama kat UTM ni..:)
kau kawan yang baik 
selalu menolong aku ketika aku ada masalah..
selalu compile kan report...report kau memang yang yang terbaik...
selalu makan domino pizza malam-malam kalau lapar..
selalu belanja makan kalau aku kirim makanan kat kau..
selalu selfie bersama-sama di dalam kelas..:)
hari tu ada satu hari kau belikan berger king walaupun time tu hujan...terharu sangat wlaupun malam tu aku tak boleh jawab test :)
selalu ajarkan programming , micro-p..
tq untuk segala-gala nya...banyak lagi nak taip..tapi ngantukk...sob2
sayme kek nant taw..:)
nant kan prank dari kami..watchout ^-^

yes paling tinggi :)

with love <3<3
sakinahzulkifli



No comments:

Post a Comment